ماشین تولید اسپان قارچ دکمه ای چیست؟

اخیراً ماشین اسپان برای کشت قارچ دکمه ای توسط شرکت قارچ Lianyungang Guoxin Mushroom Complete Equipment Co.,Ltd مجهز و توسعه یافته است. این ماشین اسپان می تواند تکنولوژی تولید اسپان قارچ دکمه ای agaricus bisporus را برای خیساندن، مخلوط کردن، استریلیزاسیون، خنک کردن، تلقیح، افزودن مواد غذایی و … تحقق بخشد.

این سیستم همچنین می تواند به طور وسیعی در تولید اسپان قارچ دکمه ای استفاده شود. در ساختار بدنه ماشین اسپان گاکوسین دولایه استیل ضدزنگ بکارگرفته شده است:

آینه صیقلی از دیواره داخلی بدنه، چند خط چرخشی متصل، بالابرنده اتوماتیک، لوله کشی بهداشتی با استیل ضدزنگ  و …

دریچه بزرگ تر و قسمت های آن از فروشنده های بین المللی خریده شده است. ماشین اسپان از بدنه اصلی، سیستم کنترل هوشمند، سیستم پیش سرد کن خلا، سیستم استریلیزه کردن هوا، سیستم خنک کننده، سیستم اسپان مایع، سیستم اسپان جامد و غیره شامل شده است.

این ماشین می تواند کارهایی از جمله مخلوط کردن و تکان دادن غیر مخرب، تغذیه کمّی آب، خیساندن گرمایی، فرایندهای پیش خلا، استریلیزاسیون دمای بالا و چرخنده، سردکن خلأ، چرخش مکرر، تلقیح اتوماتیک اسپان مایع، ضربه و چرخش تلقیح اسپان مایع، تغذیه اتوماتیک و غیره را انجام دهد.

سیستم کنترل این ماشین بوسیله صفحه لمسی phc کنترل می شود. فرایند کارکردن این ماشین بسیار واضح است و پارامترهای تکنولوژی آن برای تنظیم کردن بسیار راحت است. اطلاعات در زمان خاص ثبت می شوند و می توان در هر زمانی آن ها را برررسی کرد.

سیستم ایجاد خلا پیش سرمادهی، هوای سرد را بوسیله ایجاد خلا قبل از استرالیزاسیون خارج می کند و پیش ماده پیش سرد شده بعداً استرلیزه می شود. سیستم هوای استریل به ۷ سطح مجهز شده است: انجماد هوا، خشک کردن، سیستم تصفیه و استریل و غیره که می تواند روغن، آب، گرد و غبار و باکتری های هوا را از بین ببرد و هوای صاف و استریل تولید کند.

هوای استریل شده توسط لوله های بهداشتی به بدنه و سیستم اسپان مایع حمل می شود. سیستم اسپان مایع می تواند فرایندهای کامل کنترل اتوماتیک را جهت تولید اسپان مایع تحقق بخشد، که شامل چرخش گرما، استریلیزاسیون، انتقال اتوماتیک سرمادهی سریع جهت انحلال موادمغذی، فراهم کردن اکسیژن یکنواخت در فرایند انکوباسیون میسیلیوم، انتقال اتوماتیک برای اسپان مایع و غیره می باشد.

همچنین، این سیستم می تواند مخزن انکوباسیون اسپان را استریل و تمیز کند، انتقال موادمغذی حل شده به لوله ها، انتقال اتوماتیک اسپان مایع به لوله ها، که موادمغذی حل شده استریل، اسپان مایع در مخزن ها را محافظت می کند  و لوله های انتقال در زمان کار کردن سیستم استریل هستند.

دوری از آلودگی در طول فرایند تولید اسپان مایع تاثیرگذار می باشد، سیستم تولید اسپان گاکسین به طور موفقیت آمیزی مجهز شده است که ممکن است به طور وسیعی منجر به ترغیب پیشرفت صنعت قارچ چینی ها شود.

شرکت گاکسین همیشه به مشتریانش خدمات عالی و با کیفیت ارائه می کند، جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت های زیر مراجعه نمایید:

https://youtu.be/aeRMxu3VLrQ

http://www.lygguoxin.com/Hva_Main/main.asp

 

 

فیلم آموزشی تولید اسپان قارچ دکمه ای توسط ماشین

مدت زمان: ۲ دقیقه و ۳۵ ثانیه

حجم فایل: MB ۱۰

فرمت: mp4

 

دانلود ویدئو

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن