کارگاه های آموزش پرورش قارچ دکمه ای

 آموزش پرورش قارچ – سری چهارم کارگاه های آموزشی رایگان دیتا قارچ برگزار شد.

دیتا قارچ به منظور ارتقا سطح علمی و عملی پرورش قارچ دکمه ای، اقدام به برگزاری رایگان کارگاه های آموزش پرورش قارچ نموده است. سری چهارم جلسات آموزش تخصصی دیتا قارچ پنج شنبه ۶ خرداد ماه ۱۳۹۶ با حضور داوطلبان و پرورش دهندگان با همکاری کارشناسان و همکاران ما برگزار گردید. در این جلسات در کنار آموزش تئوری، آموزش عملی نیز لحاظ می گردد زیرا ما اعتقاد داریم که این دو باید در کنار هم باشند و آموزش عملی بدون داشتن اطلاعات و یا برعکس، کفایت نمی کند.

 

 

 

 

حضور دوستان و اشتیاق حضور مجدد برخی ازاین سروران در این کارگاه، برای ما مسرت بخش بود علی الخصوص که به نتیجه مطلوبی که مد نظر داشتیم، دست یافتیم و بر طبق نظر شرکت کنندگان تصمیم بر این شد که از این پس بر روی مطالب تخصصی، تمرکز بیشتری داشته باشیم و روند دوره های آموزشی ادامه داشته باشد.

 استقبال عزیزان در این دوره برای ما همانند دوره های قبل، بسیار دلگرم کننده بود و ما را برای ادامه برگزاری این جلسات آموزشی و افزایش کیفیت آن ها، ترغیب نمود. امید است بتوانیم در آینده ای نه چندان دور به هدف آموزشی خود، دست یابیم. 

نظر شرکت کنندگان با اجازه و هماهنگی خودشان در فالب یک ویدئو گردآوری شده است؛ پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری این ویدئو را تماشا کنید. 

 

 

 

 

اگر شما هم قصد دارید این حرفه را به صورت اصولی اموزش ببینید  و میخاهید یک تولید با کیفیت و سوداوری را تجربه کنید با ما با شماره ۳۲۲۶۶۴۲۰ ۰۳۱  و یا با شماره ۰۹۰۳۱۳۶۷۷۳۰ تماس بگیرید تا شما هم از نتایج این آموزش های فوق العاده بهره مند شوید.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫18 نظرها

  1. سلام جناب مهندس
    سي دي اصول اموزش قارچ دكمه اي به زبان ساده رو ازكجابايدتهيه كنيم؟
    چون ك نميتونم دانلودش كنم ازسايت

    1. سرکار خانم مینا
      سلام اگر منظور شما دوره پرورش قارچ دکمه ای هست در حال آماده سازی آن هستیم و ان شالله در یک یا دو هفته آینده روی سایت در قسمت محصولات خواهدآمد و شما می توانید آن را تهیه کنید.

      1. با سلام
        آقای مهندس بنده قصد ورود به این صنعت را دارم چه پیشنهادی شما به بنده می دهید .با سپلس

  2. سلام
    آیا مثل سال های گذشته باز هم برای محصولات آموزشی دیتا قارچ تخفیف اعمال خواهد شد؟
    با تشکر

    1. دوست عزیز سلام
      تخفیف های دیتا قارچ به این صورت اعمال میشود که با اضافه شدن آپدیت ها و افزایش مدت زمان ‌ویدیوها، قیمت محصولات آموزشی نیز افزایش می یابد‌ ولی برای کاربرانی که آن محصول آموزشی را قبل از آپدیت خرید کرده باشند، آپدیتها به صورت رایگان در پروفایل کاربری شان قرار می گیرد.
      همچنین با رونمایی یک ‌محصول آموزشی جدید نیز تخفیف ویژه اعمال خواهد شد.

  3. وقت بخیر جناب مهندس الماسی. برای گرفتن مجوز باید دوره پرورش قارچو بگذرونیم.ممکنه راجع به آموزشتون و مدرکش توضیحی بفرمایید؟متشکرم

    1. سلام
      شرایط گرفتن مجوز در هر استان و شهری متفاوت هست….بنابراین از جهادکشاورزی شهرستان خود سوال بفرمایید.
      آموزشهای دیتا قارچ به صورت جامع و ۱۱ ساعت اموزش ویدیویی هست ولی شامل مدرک نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن