اصول پرورش قارچ دکمه ای به زبان ساده

در این فایل pdf مراحل تولید و پرورش قارچ دکمه­ ای به صورت مختصر توضیح داده می شود. هدف از تولید این فایل آموزشی آشنایی با مراحل پرورش قارچ دکمه­ ای برای همه­ ی علاقه مندان و صاحبان این حرفه، هم افراد مبتدی جهت آشنایی و هم افراد با تجربه و صاحبان این مشاغل جهت دریافت دانش این حرفه می باشد.

این فایل آموزشی به زبان ساده و گویا مراحل پرورش قارچ دکمه­ ای را از بستر پرورش قارچ (تولید کمپوست) تا باردهی محصول بیان نموده است.

شما می­ توانید این نسخه pdf را به صورت کاملاً رایگان دانلود نمایید.

 

اصول پرورش قارچ دکمه ای به زبان ساده

 

دانلود فایل آموزشی pdf

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫11 نظرها

  1. باسلام وخسته نباشید حدود۷سال مشغول کار برورش قارچ هستم هرچه جلومیرم بازهم عقب هستم اطلاعاتم بد نیست ولی تلاش میکنم به اطلاعات دقیقتر وبهتری برسم ومیزان تولید رو بیشتر کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون از لطف شما

    1. دوست عزیز سلام
      هدف ما دادن آگاهی و جدیدترین اطلاعات به شما و در نهایت افزایش عملکرد شماست
      لطفا به سوالاتی که از طریق ایمیل از شما پرسیده می شود پاسخ دهید تا علت بررسی شود.

  2. سلام من تو اتاقم یه فضای یک متر مربعی پستو مانند دارم ک مایلم از این فضا برای پرورش محدود قارچ خوراکی مصرف روزانه استفاده کنم، برای طبقات از صندوق های پلاستیکی میوه ک در منزل موجود هست استفاده کنم و برای گرمایش از هیتر برقی، برای تهویه پنجره ی اتاق، و آبیاری با آب‌پاش پلاستیکی دستی، تازه میخام شروع کنم و ب راهنمایی شما احتیاج دارم، چطور میتونید راهنماییم کنید، این بسته ی پی دی اف رایگان پرورش قارچ در منزل رو هم نتونستم دانلود کنم چطوری دانلود میشه، ممنون از شما

    1. خانم باقری سلام
      برای پرورش قارچ نیاز به مکانی سرپوشیده هست که بتوان دما (۱۸ تا ۲۵ درجه سانتیگراد) و رطوبت (تا ۹۵ درصد) را در آن محیط، کنترل نمود. برای پرورش قارچ در منزل دو مقاله رایگان (در لینک های زیر) در سایت قرار داده ایم که می توانید استفاده کنید و از آن برای وسایل و تجهیزات، ایده بگیرید؛ ولی آموزش اصلی نحوه پرورش قارچ دکمه ای در لینک سوم (دوره جامع عملی پرورش قارچ دکمه ای) قرار دارد:
      چگونه در منزل قارچ دکمه ای پرورش دهیم؟
      پرورش قارچ در منزل چگونه انجام میشود؟ قسمت ۲
      دوره جامع عملی پرورش قارچ دکمه ای

  3. سلام خسته نباشید خریداری کردم ولی دانلود نشد الانم نمیتونم دانلود کنم میشه برام واتساپ کنین

  4. سلام علیکم ، خسته نباشید….با تقدیم تشکر از شما، بنده یک فضای ۲×۲/۵ سرپوشیده در شمال دارم و خیلی علاقمند هستم که در این محیط تولید قارچ خانگی داشته باشم ، خواهشمند است راهنمائی بفرمائید… در ضمن بفرمائید مکانات اولیه و لوازم آنرا چگونه و از کجا میتوانم تهیه کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن